Pomoć i podrška

 

Garmin Hrvatska d.o.o.

Karlovačka cesta 4k                                                                         Tel:  +385 (0)1 2334 033
10 000 Zagreb                                                                                  Fax: +385 (0)1 2334 035



Radno vrijeme:  pon-pet od 9:00 do 17:00

 


Slanje uređaja na servis


Molimo da ovdje skinete dokument koji je potrebno ispuniti kod slanja

aparata na servis:

NALOG ZA SLANJE UREĐAJA NA SERVIS


Adresa servisa:

Garmin Hrvatska d.o.o.
Karlovačka cesta 4k
10000 Zagreb



Naša dostavna služba je OVERSEAS EXPRESS
tel: 0800 33 66 33
tel: +385 1 3454 555

NAPOMENA!
Pakete poslane drugim dostavnim službama na naš trošak NE PRIMAMO



Popis ovlaštenih instalatera nautičke opreme Garmin možete pronaći ovdje <


Prijava grešaka u kartama
Molimo Vas da na navedenu email adresu pošaljete korekcije ili nedostatke koje ste primjetili na AdriaROUTE i AdriaTOPO kartama.

Molimo Vas da napišete kratki opis nedostatka, a po mogućnosti i dodate sliku (screenshot) s objašnjenjem za navedenu lokaciju. Umjesto toga korekcija se može i nacrtati u MapSource programu s alatom "route tool", te pospremiti kao "*.gdb" datoteka, koju nam također možete poslati.
email za prijavu: prijava@garmin.com


Većinu problema pri uporabi Garmin proizvoda moguće je brzo riješiti primjenom savjeta iz "Uputa za uporabu". Odgovor na Vaš problem možete pronaći i pod "Česta pitanja i odgovori".
Korisni linkovi:





NAPOMENA:


-> Za uređaje ostavljene na servisu dulje od 60 dana ne odgovaramo
-> Jamstvo na uređaj priznajemo samo uz originalni jamstveni list i račun
-> Za izgubljene podatke iz aparata ne odgovaramo